ESPECTACLE FINAL 1r TRIMESTRE

El dimecres 21 de desembre a partir de 2/4 de 6 de la tarda tota la Comunitat Educativa de l’Escola, ens vam trobar a la Casa de Cultura de Santa Eulàlia de Riuprimer per gaudir de l’espectacle de final de 1r trimestre.

Dirigits per la Clara, tot els alumnes de l’escola ens van regalar un bonic espectacle amb cantades i danses amb el fil conductor d’un petit dimoni que s’havia perdut. Per tancar l’espectacle tots els alumnes van cantar dues cançons junts una en anglès, amb lletra inventada pels alumnes de 6è, i una en català.

Després, els alumnes de 6è, van realitzar el sorteig de 2 paneres que havien aconseguit enviant mails a dues empreses demanant la seva col·laboració. Els diners recollits al sorteig serviran per pagar el seu viatge de final d’etapa. Moltes gràcies a tothom per col·laborar i enhorabona als guanyadors!

Un cop acabat, l’AMPA va oferir berenar a tothom.

Esperem que tothom gaudís d’una tarda plena de música i emocions! Va ser tot molt bonic!

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Si feu clic a sobre de la fotografia podreu veure’n més.

1. Nico

Va ser el espectacle de Nadal més maco del món!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!