ENS VISITA L’ESCRIPTORA I CONTACONTES MERCÈ ESCARDÓ

El passat dimecres 18 d’abril vam tenir la sort de rebre la visita de la Mercè Escardó. Una escriptora molt coneguda pels seus llibres i per ser una gran contacontes. Els nens i nenes de l’escola ja portem uns dies treballant coses de la seva biografia , els contes  i fins i tot li vam enviar una carta per convidar-la. Al passadís de l’escola vam fer una exposició dels treballs.

Us en fem cinc cèntims de la visita, mireu…..

1. Mercè Escardó i Bas

Estimats petits i grans que creixeu junts i alhora a l’escola Muntanyola,.
    Me n’he alegrat molt d’haver fet la vostra coneixença i d’haver compartit un matí preciós amb tots vosaltres.
    Escriure perquè et llegeixin, llegir per saber el que un altre ha escrit és un mitjà de comunicació fantàstic, jo crec que el millor del món, ja que ens permet establir-la fins i tot quan el que ha escrit està lluny i fins i tot quan ja no hi és entre nosaltres.
    Així que us recomano que no deixeu de fer-ho ara que ja teniu la sort d’haver-ne aprés o esteu en camí d’aprendre’n.
    Saber escriure, saber llegir necessita pràctica!
    Doncs .. practiqueu molt i segur que sereu feliços mentre ho feu!
    Una gran abraçada