ACTE INSTITUCIONAL 10 ANYS ESCOLA I INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

El passat dimecres 31 de maig es va celebrar l’acte institucional per la celebració dels 10 anys de l’escola.

En aquest acte hi va assistir:

Sr. Lluís Baulenas  i Cases. director general de Centre Públics.
Sr. Antoni Massegú . Director general de Serveis Territorials d’ensenyament a la catalaunya central
Sra. Anna Erra, alcaldessa de Vic
Sra. Anna Franquesa i Roca. Consellera delegada del Consell Comarcal d’Osona de la regidoria d’ensenyament
Sr. Ramon Solà i Ferrer, inspector d’ensenyament
Sra. Elisabet  solà, directora del centre
Sr. Ramon Llorà, alcalde de Muntanyola
Sra. Imma Camprubí, 1a tinenta d’alcalde.
Regidors del municipi i alcaldes i regidors de la comarca d’Osona
Alumnes, famílies, mestres i veïns de Muntanyola

Anna Erra, alcadessa de Vic, va fer una xerrada sobre “La importància de la suma en l’educació”.

Per tancar l’acte el grup de coral del poble acompanyats pel grup de guitarra, van tocar un parell de cançons.

Amb aquest acte també es va donar per inaugurada l’exposició fotogràfica dels 10 anys de l’escola. Aquesta exposició estarà durant una temporada al local Polivalent. Us animem a que hi aneu a fer una ullada perquè hi ha fotografies molt entranyables.