18 de maig: Dia Internacional dels Museus!

Benvolgudes/ts,

Si voleu passar una bona estona, pel DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS 18 de Maig, el Museu Vallhonrat ofereix un petit concert a càrrec del GRUP MANDALA de Rubí a les 20:30h al pati del museu (Plaça Montserrat Roig, s/n, Rubí). L’entrada és gratuïta i per a tothom. Durada aprox. 45 minuts.

concert-dia-intern

Dictat solidari + recollida d’aliments

Benvolgudes famílies i alumnes,
Tal com ja fa alguns anys, us tornem a convidar a participar en l’experiència del Dictat Solidari, aquesta ja és la cinquena edició. Aquest any el Dictat s’emmarca dins dels actes commemoratius de l’Any Bertrana. Prudenci Bertrana fa 150 anys que va… Llegeix més»

Llegim i recomanem llibres als aparadors de Rubí

Com cada Sant Jordi, les botigues i les escoles de Rubí exposen als  aparadors de les botigues de Rubí alguns dels llibres que llegeixen i que agraden als nostres infants i joves i, recomanen, a través d’una fitxa tècnica molt senzilla, aquesta lectura a tota la població.

L’exposició durarà del 10 fins al 25 d’abril.

Aquesta és una activitat del grup de treball de la Xarxa de Biblioteques Escolars i el Pla Educatiu d’Entorn amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants Rubí Centre, iniciada fa uns cursos.

El que volem és, per una banda,  potenciar la lectura per a tots els infants i joves de la ciutat valorant el treball de llengua que es fa als nostres centres i, per altra banda, convidar a l’escola a que surti al carrer i impliqui a tota la ciutadania.

Pensem que, per als nens i  nenes i els nois i noies, serà una activitat engrescadora i positiva ja que es valora tota la feina que estan fent en els centres educatius i que, aquesta, tindrà el reconeixement de tota la ciutat.

19 d’abril: Dia mundial de la bicicleta

Benvolgudes/ts,

El dia 19 d’abril és el Dia Mundial de la Bicicleta. És un dia per a promocionar aquest mitjà de transport ecològic, econòmic i beneficiós per a la nostra salut.

Animeu-vos i demà i altres dies utilitzeu aquest transport!!!

DiaMundialBicicleta

Del 21 al 30 d’abril: Dia de la Terra

Benvolgudes/ts,

El proper 21 d’abril s’inicia la celebració del Dia de la Terra a Rubí.
Participa de les seves activitats i viu el medi ambient!

Durant la setmana i fins el 30 d’abril podràs gaudir d’un munt d’activitats gratuïtes relacionades amb l’entorn natural de la ciutat: tallers de cuina d’aprofitament, art i dansa, maquinària agrícola, activitats infantils, eco espai gastronòmic, cursos d’horticultura, visites a les masies de Rubí … i molt més!

No badis i consulta aquí totes les activitats de la setmana! Moltes requereixen inscripció prèvia donat que les places són limitades.