Tallers Croma a la UAB

Benvolgudes alumnes i famílies,

El passat dimarts 22 de maig alguns alumnes de 5è de la nostra escola vam anar a visitar la Universitat Autònoma de Barcelona i vam fer un taller de ràdio a la Facultat de Comunicació.

També vam fer una gimcana per tot el recinte.

Ens ho vam passar molt bé amb la resta d’alumnes de totes les escoles del Vallès Occidental que participaven als tallers.

Cliqueu aquest enllaç per veure les fotos!

Xandalls de l’Escola!

Benvolgudes i benvolguts,

Ja disposem dels nous equipaments esportius de l’escola:

Trobareu totes les talles i preus a l’oficina de l’AMPA.

No us els perdeu!

AMPA i equip de mestres

Atenció: puntuació provisional obtinguda en la preinscripció

Benvolgudes/ts,

Us informem que podeu consultar telemàticament la puntuació provisional obtinguda en la preinscripció accedint a preinscripcio.gencat.cat, opció “consulta de resultats” dels ensenyaments corresponents.

Per a la consulta necessitareu el número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes o de l’alumne/a (si és major d’edat) i el codi de la vostra sol·licitud de preinscripció.

També podeu consultar presencialment la llista de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional en el centre que heu demanat en primera opció.

Finalment, aquesta informació restarà penjada a la porta principal de l’escola.

Totes les obres premiades dels Jocs Florals 2018