Reunió Consell dels Infants

Benvolgudes/ts alumnes representants del Consell dels Infants de Rubí,

Aquest dijous 11 de gener es durà a terme l’acte de constitució del Consell dels Infants i Adolescents de Rubí. Serà a les 17:15h a l’auditori de la Biblioteca Mestre Martí Tauler. Les famílies estan informades, des de l’Ajuntament s’ha enviat un correu electrònic i s’han posat en contacte telefònicament amb cada una de les famílies.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Calendari de desembre

Benvolgudes famílies,

Us recordem els festius i l’horari de la jornada intensiva del 22:

FESTIUS: 6, 7, 8 i 21 de desembre de 2017.

Jornada intensiva del 22 de desembre de 2017:

De 9:00 a 13:00h i l’alumnat de menjador fins a les 15:30h.

Molt bones festes!

Celebració de la diada de Sta Cecília

El passat dia 30 de novembre van celebrar la diada de Sta Cecília amb un concert organitzat per l’escola i l’Ajuntament de Rubí amb mestres de l’escola de música del nostre municipi.

Les peces que van oferir van ser clàssics de les pel·lícules de Walt Disney.

Tot un viatge musical meravellós que el nostre alumnat va poder gaudir plenament.

Manualitats de Nadal de les mares i pares de l’escola

Benvolgudes i benvolguts,
Us passem les manualitats de Nadal que les mares i pares han confeccionat amb materials reciclats (paper de diaris, etc) per ajudar a reduir el cost de les colònies de 6è.
Els preus estan indicats al pòster. Per encarregar-los heu d’adreçar-vos directament amb elles.
Són manualitats molt boniques, no us les perdeu!!!

Refira’t: tot un èxit!

L’AMPA i les famílies i alumnes de 6è han estat aquest passat dissabte participant al REFIRA’T promogut per la regidoria de mediambient de l’Ajuntament de Rubí dins del marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.

Moltes gràcies per la vostra il·lusió i disponibilitat!!!

N’Enric Larreula a l’escola

Com a cloenda a l’homenatge a l’escriptor Enric Larreula, hem tingut l’honor d’acollir-lo a la nostra biblioteca escolar.

L’alumnat de 3r ha preparat una petita entrevista que ell ha respost de molt bon grat.

Per finalitzar, nosaltres recomanarem els seus llibres i per St Jordi els veureu als aparadors de les botigues de Rubí.