Som “Escola verda”

Som “Escola verda”. L’escola es va construir aplicant criteris de sostenibilitat. El centre està orientat al Sud per l’ aprofitament de la llum i del sol, disposa de plaques solars i fotovoltaiques . En la construcció s’ ha fet servir fusta procedent de boscos gestionats amb criteris ambientals i grava procedent de runa reciclada.

El curs 2012-13 vam formar part de la xarxa d’escoles verdes per tal d’adquirir un compromís per portar  a la pràctica accions que contribueixin a reduir el nostre impacte en el medi ambient formant persones crítiques i respectuoses amb l’entorn. La comunitat educativa treballa cada dia per la sensibilització en la cura del medi ambient aplicant propostes com el projecte de reutilització de llibres de text, l’ús de material socialitzat, tallers d’experimentació amb materials de rebuig per fer treballs plàstics la recollida selectiva de residus, l’activitat de l’hort, el compostatge, recollida d’ oli usat, introducció d’aliments ecològics al menjador  i moltes altres que es detallen en la planificació anual del centre. En la pràctica diària es fan  moltes actuacions mediambientals per sensibilitzar la comunitat educativa en la cura del medi ambient.

L’ escola col·labora amb entitats i associacions que fomentin l’arrelament dels nens i nenes amb el seu entorn.