AFA > Matiner

És un servei on confiar els/les nens/es a partir de les 7.45 fins que són acompanyats/encaminats cap a les seves respectives aules, a les 9.00 (tot i que a partir de les 8.30 ja no s’accepten noves entrades). Es tracta d’un servei flexible, pel qual no cal inscriure’s ni reservar amb anterioritat (però sí cal haver abonat la quota de l’AFA pel curs actual), on es promouen activitats de baixa densitat per no cansar els/les nens/es abans del necessari.

Els preus que s’apliquen són:

Ús esporàdic Ús habitual
Ús individual 3 euros / dia / nen 30 euros / mes / nen
Germans 2,5 euros / dia / nen 20 euros / mes / nen
Família nombrosa / monoparental 2,5 euros / dia / nen 15 euros / mes / nen
(s’aplicarà, en tots els casos, la tarifa més beneficiosa per la família)

El pagament del servei es podrà fer:

• Mitjançant domiciliació bancària, a principis del mes posterior, tant per l’ús esporàdic com habitual.
  • Abonant la quota diària, en el mateix moment de deixar el nen, pels alumnes d’ús esporàdic.

Aquest servei començarà a funcionar el dimecres 6 de setembre, excepte pels alumnes d’I3, que podran fer-ne ús a partir del 14 de setembre (data en la que es dona per finalitzat el període d’adaptació).