AFA > Llibres

L’AFA gestiona col.lectivament la compra dels llibres requerits per l’escola a tots aquells alumnes que vulguin participar-hi. Per a poder fer ús d’aquest servei cal haver pagat la quota AFA del proper curs 2023/24 (es paga en el mateix moment en què es fa el pagament dels llibres).

El full de comanda s’ha d’entregar a l’oficina de l’AFA o enviar a afalasequia@gmail.com abans del dia 5 de juliol de 2023, i el pagament ha d’efectuar-se abans del 17 de juliol de 2023.

El pagament pot fer-se segons qualsevol de les opcions indicades en la secció de pagaments.

Els llibres s’entregaran els dies 31 d’agost i 1 de setembre, de 10.00 a 13.00 i de 16.30 a 18.00, a l’escola.

Els fulls de comanda dels llibres requerits pel centre per al curs 2023/24 són:

Qualsevol possible incidència en aquest o altres temes s’informarà tant aviat com sigui possible pel canal de Telegram de l’AFA (t.me/AFA_LaSequia). Per qualsevol altre dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb afalasequia@gmail.com o al 654 08 62 00.