AFA > Extraescolars

L’objectiu de l’AFA és oferir un ampli i variat ventall d’activitats extraescolars, combinant activitats esportives, competències artístiques, lingüistiques i musicals, i potenciament de l’autoconeixement, la creativitat i altres àrees complementàries a la formació reglada, tot vetllant per poder oferir totes aquestes activitats al preu més ajustat possible. Tenint en compte que per a inscriure’s a qualsevol activitat extraescolar cal haver pagat la quota AFA del curs actual:

• Inscripció: fins al 14 de setembre, al despatx de l’AFA o a afalasequia@gmail.com.
  • Tastet d’extraescolars: aquells alumnes que vulguin provar alguna nova activitat (màxim dues) poden fer-ho de manera gratuïta la setmana del 18 al 22 de setembre, sol.licitant-ho prèviament a l’AFA.
  • Horari: de 16.30 a 17.30 (excepte Cuinetes, que es fa de 16.30 a 18.00)
  • Inici: 18 de setembre (excepte els alumnes d’I3, que s’hi poden incorporar a partir del 6 de novembre).
  • Final: setmana prèvia a la jornada intensiva de juny de 2024.
  • Preu: 20 euros mensuals per cada activitat extraescolar (excepte Cuinetes, que són 30 euros).
  • Dates de pagament (mensual):
    • En efectiu, targeta o transferència: entre el dia 1 i dia 15 del mes posterior.
    • Domiciliació bancària: el dia 5 del mes posterior.

El pagament pot fer-se segons qualsevol de les opcions indicades en la secció de pagaments.

Cal indicar que no es permetrà la participació en la seva sessió d’extraescolars als alumnes que durant aquell dia hagin faltat a l’escola per motius de salut.

La baixa o canvi d’activitats extraescolars només podrà efectuar-se al final de cada trimestre. Podrà tramitar-se presencialment a l’oficina de l’AFA o per correu a afalasequia@gmail.com, demanant-ho amb suficient antelació (com a mínim una setmana abans de l’últim dia lectiu del trimestre).

A més de les activitats extraescolars descrites, l’AFA disposa d’un conveni amb les Piscines Municipals de Manresa per oferir cursets de natació a preus reduïts pels alumnes d’I3 a 6è. Aquesta activitat es gestiona directament des de les Piscines Municipals. Per a formalitzar les inscripcions i poder beneficiar-se dels preus reduïts ofertats, cal dirigir-se directament a les Piscines Municipals aportant el certificat acreditatiu de ser soci de l’AFA i estar al corrent de pagament de la quota corresponent al curs actual (aquest document s’ha de portar a segellar prèviament al despatx l’AFA).

Consulta aquí totes les activitats extraescolars disponibles per als alumnes d’infantil.
Consulta aquí totes les activitats extraescolars disponibles per als alumnes de primària.