AFA > Extraescolars a infantil

Anglès (I3, I4 i I5)
Amb els petits es treballa a base de jocs i repeticions, sempre amb classes 100% en anglès. S’aniran introduint instruccions bàsiques a cada classe i repetint les anteriors, i es demanarà als nens i nenes que responguin també en anglès. L’objectiu en aquest nivell serà la familiarització amb la llengua de forma lúdica.
Activitat organitzada i monitoritzada per: Escola d’anglès Mind the Gap.
Ceràmica (I5)
Treball artístic i sensorial a través de l’argila. Els inscrits aprendran tècniques per a moldejar i crear peces artístiques i d’utilitat úniques. Es començarà amb tècniques bàsiques com el xurro, la bola i la planxa. Es descobriran mètodes d’esmalt i pigmentació.
Activitat organitzada i monitoritzada per: El Taller del Bosc.
Cuinetes (I4 i I5)
Planteja que els infants s’iniciïn i experimentin el món de la cuina, a través dels colors, textures, formes, olors, sabors, aprenent a través de la seva pròpia experiència, promovent bons hàbits i una alimentació saludable i responsable, per mantenir la salut i estar en plena forma de manera divertida, original i participativa. Les sessions consten d’una part teòrica i una altra de pràctica.
Activitat organitzada i monitoritzada per: Cuinetes Club.
Activitat subvencionada per: Ajuntament de Manresa
Dansa contemporània (I4 i I5)
La dansa contemporània engloba una gran varietat de tècniques i estils diferents. Treballa amb el pes, la gravetat del cos i l’expressivitat, amplia el rang de moviment i utilitza l’espai amb cosciència. Es fa un treball de terra, es practiquen caigudes i es realitza amb els peus descalços.
Activitat organitzada i monitoritzada per: Carlota Franco.
Dibuix artístic (I5)
Fomentar la creativitat a partir de l’expressió graficoplàstica. Estimular els nens i nenes a la descoberta del món gràfic, plàstic i visual. S’experimentarà amb diferents textures, es treballaran diferents mètodes i tipologies de pintura. S’aprofitarà aquesta activitat com a via d’expressió artística i com a mitjà de comunicació.
Activitat organitzada i monitoritzada per: El Taller del Bosc.
Espai de jocs (I4 i I5)
Espai d’activitats lúdiques en què es treballen diferents tipologies del joc (el joc simbòlic, motor, construcció i jocs reglats), a partir de diferent material general i específic com el material waldorf. La finalitat és estimular el desenvolupament físic, mental i emocional dels infants.
Activitat organitzada i monitoritzada per: CAE (Fundació la Xarranca).
Esports (I3, I4 i I5)
Iniciació i pràctica de diverses disciplines esportives com el futbol, hoquei, tennis, bàdminton, bitlles catalanes, mini bàsquet, voleibol…
Activitat organitzada i monitoritzada per: Consell Esportiu del Bages.
Gimnàstica (I4 i I5)
Iniciació a la gimnàstica, amb circuits psicomotrius per desenvolupar les aptituds motrius i tenir les eines necessàries per començar la pràctica de la gimnàstica.
Activitat organitzada i monitoritzada per: Club de Gimnàstica Egiba
Ioga (I4 i I5)
A les classes de YogaKids de YWS hi ha un equilibri entre l’espontaneïtat i l’estructura, els nens i les nenes aprenen a escoltar-se mútuament i alhora aprenen a expressar-se de forma creativa. Una classe de YogaKids de YWS consisteix en: contes, so i vibració i moviment&psicomotricitat.
L’activitat es realitzarà preferencialment en anglès.
Activitat organitzada i monitoritzada per: Yoga With Soraya
Laboratori d’arts (I4 i I5)
Aprofundiment en l’expressió artística i plàstica experimentant amb els colors, amb les textures, amb diferents tècniques pictòriques i manipulant diferents tipus de material.
L’objectiu d’aquesta activitat és potenciar el desenvolupament del llenguatge visual i plàstic i l’expressivitat dels infants.
Activitat organitzada i monitoritzada per: CAE (Fundació la Xarranca)
Let’s play (I4 i I5)
Aprenentatge de la llengua anglesa a través d’activitats lúdiques i engrescadores amb jocs, treballant principalment speaking i listening. L’objectiu d’aquesta activitat és millorar la competència lingüística automatitzant les estructures i vocabulari treballat, aconseguint que facin ús de les estructures i que les transfereixin a situacions de parla.
Activitat organitzada i monitoritzada per: CAE (Fundació la Xarranca)
Manualitats (I4 i I5)
Gaudeix i aprèn amb els tallers de manualitats i creativitats utilitzant material reutilitzat. Fomentant els valors, la creativitat, estima al medi ambient. Conscienciar els participants que cal respectar el medi natural i que aquests ho transmetin al seu cercle d’amistats i família. Es tracta de fer créixer la “pilota” i conscienciar a tothom. A la vegada, volem fer créixer els infants en un entorn de creativitat i innovació.
Activitat organitzada i monitoritzada per: El Taller del Bosc
Mou-te i balla (I3, I4 i I5)
Realització de diferents activitats de moviment, dansa, ball, joc i manipulació dirigides al desenvolupament de la psicomotricitat de l’infant, l’esperit cooperatiu, la relació i confiança amb els altres i la millora de l’autoestima. L’objectiu de l’activitat és potenciar les capacitats expressives mitjançant activitats de creativitat, relació, joc i interpretació.
Activitat organitzada i monitoritzada per: CAE (Fundació la Xarranca).

Descarrega’t aquí el full d’inscripció.