#StopBullying

L’últim trimestre  d’aquest curs hem treballat el Bullying i per això hem preparat aquest vídeo de Se buscan valientes – alumnes de 5è  per a que altres escoles el puguin veure i puguin reflexionar.

20170518_153455

Hem après que no hem de fer als altres allò que no volem per nosaltres.Posa’t a la pell dels altres! Una broma deixa de tenir gràcia si l’altra persona no somriu sinó que ho passa malament. Per això, a l’escola La Closa diem ben alt #StopBullying! Esperem que us agradi!

Excursió a Sort!

20170420_131607El  Dijous 20 d’Abril vam poder fer, per fi, la sortida a Sort. Vam poder visitar i senyalar en un mapa tots els Serveis Públics. Deu ni do quants n’hi ha!

En acabar vam visitar la residència de padrins, on ens van tractar molt bé i vam anar cap al Riuet per a omplenar en un full el què havíem vist, dinar i jugar amb els nens de 2n!

Una bona jornada!!

Cliqueu aquí  per a veure més fotografies!