GUANYADORS DEL V EDICIÓ DE PREMIS DE JOCS FLORALS DE CATALUNYA

L’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) va acollir dissabte l’acte de lliurament de la V edició de Jocs Florals Escolars de Catalunya, que va comptar amb l’assistència del conseller d’Ensenyament, Josep Bargalló, i d’una representació del canal Super3, entre els quals hi havia el director del canal Super3, Dani López, i el director del programa “Una mà de contes”, Manuel Barrios.

El conte guanyador en la categoria audiovisual il·lustrat va ser “La girafa Fari perd les taques“, dels alumnes de segon de la nostra escola. En el seu veredicte, el jurat va destacar l’interès de la narració dels alumnes, la força dels fons construïts per al desplegament de la seqüència dels fets, el tractament gràfic de les taques, la banda sonora, l’adequació de la música i els efectes que es van fer servir en la creació.

L’espai del canal Super3 “Una mà de contes” convertirà la nostra història en un capítol del programa i serà produït conjuntament amb nosaltres durant el primer trimestre del curs 2018-2019. L’escriptora i guionista Anna Manso en farà l’adaptació del guió original.

super3.cat/unamadecontes