EL PESSEBRE DE LA RESIDÈNCIA

AVUI UN GRUP DE NENES I NENS DE P3, P4 I P5 HEM ANAT A LA RESIDÈNCIA. HEM ANAT A AJUDAR ALS AVIS A FER UN BONIC PESSEBRE.

CADA ANY HI ANEM UNS QUANTS NENS I NENES DE CADA CLASSE. UNS HI VAN A P3, ALTRES A P4 I ALTRES A P5. QUAN ACABEM EL PARVULARI TOTS HI HEM ANAT UN ANY O ALTRE.

ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA ESTAN MOLT CONTENTS DE VEURE´NS I A NOSALTRES ENS AGRADA COMPARTIR AQUESTA ESTONA AMB ELLS.

aquí podeu veure totes les fotos

FEM CINEMA

Aquest curs un dels tallers que porten a terme els alumnes de cicle mitjà i superior és el de Fem Cinema, on per grups amb alumnes de 3r a 6è han  creat un petit guió, l’han representat, gravat i finalment l’han editat.
Aquí podreu veure com… Llegeix més»

Sortida del Cicle Mitjà al Museu d’Història de Catalunya

El passat dijous 16 de novembre els alumnes de Cicle Mitjà vam anar d’excursió a Barcelona al Museu d’Història de Catalunya.

Abans d’entrar,  vam aprofitar per donar una volta per la platja i ens vam poder remullar els peus.

Va ser molt divertit!!!

Per veure les fotos cliqueu als següents enllaços.

Fotos 3r

Fotos 4t

A LA GRANJA DE LES PEDRERES

LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM ANAT A LES PEDRERES DE SANT FRUITÓS DE BAGES. ÉS UNA GRANJA ON HEM POGUT VEURE I TOCAR MOLTS ANIMALS: VAQUES, PORCS, RUCS, ÀNECS, OQUES, GALLINES I GALLS, TORTUGUES, ERIÇONS… FINS I TOT HEM PROVAT DE MUNYIR.

AQUÍ VEUREU COM HEM PASSAT UN DIA MOLT AGRADABLE:

Cliqueu per veure tot l’ÀLBUM de P3

Cliqueu per veure tot l’ÀLBUM de P4

Cliqueu per veure tot l’ÀLBUM de P5

Taller de siluetes al pati

Durant aquest curs un dels tallers que farem el divendres a la tarda serà el d’estampar les nostres siluetes al pati per deixar-hi un gran record. Amb l’escola nova, el pati vermell de bàsquet pujarà de nivell amb la qual cosa les nostres siluetes quedaran tapades. Però hi seran. Serà la manera de deixar la nostra empremta al vell pati que tants jocs ha acollit!!

VISITA A LA BIBLIOTECA

El dijous 2 de novembre a la tarda els alumnes de 3r vam anar a visitar la biblioteca municipal.

Ens va rebre el Francesc, i a part d’explicar-nos el funcionament general, també vam aprofitar per demanar-li informació sobre el tema de medi que estem treballant: el poble.

També vam tenir una mica de temps per poder llegir una estona lliurement.

Ens ho vam passar molt bé!

SORTIDA SAGRADA FAMÍLIA

El dilluns 30 d’octubre els alumnes de cicle superior vam anar a visitar la sagrada família, a tots ens va agradar molt, també vàrem parar-nos a observar la façana de la Pedrera i la casa Batlló. Després d’admirar l’arquitectura de Gaudí, vam anar a dinar al Maremàgnum, aprofitar per fer una passejadeta pel port i tot seguit vam tornar cap a Gironella.