El dimecres 16 de maig vam anar al camp de futbol de Berga en unes jornades esportives. Ens van preparar molts jocs i ens vam trobar amb els nens i nenes de les escoles del Berguedà. Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.

I les últimes siluetes!!

Ja tenim el pati gairebé ple de siluetes!! Aquesta setmana hem acabat amb l’últim grup de tallers artístics de Cicle mitjà i Cicle superior. A partir d’ara els companys d’Educació infantil i els de Cicle inicial pensaran idees per participar-hi. Atenció perquè els mestres també… Llegeix més»

SORTIDA ALS JARDINS ARTIGUES

Hem anat a la Pobla de Lillet des d’on hem agafat el Trenet cap als Jardins Artigas. Hem vist i passejat per aquests jardins. Després hem anat a visitar el Museu del Ciment. Allà hem fet unes activitats molt engrecadores. Ens ha agradat molt, tot i que la pluja ens ha fet tornar havent dinat.

Cliqueu per veure tot l’àlbum de P3

Cliqueu per veure tot l’àlbum de P4

Cliqueu per veure tot l’àlbum de P5

Xerrada David Nel·lo

El dijous 3 de maig ens va visitar a l’escola l’escriptor i traductor David Nel·lo. A Cicle superior hem estat treballant la seva novel·la “La tribu dels Zippoli”, (un dels llibres escollits pel Certamen de Lectura en veu alta) i vam poder conversar una bona… Llegeix més»

PROJECTE ENTORN

“Coneix l’entorn del meu poble” un projecte que té per objectiu descobrir algun racó, paratge, monument o patrimoni del nostre municipi.
Portat a terme conjuntament amb el CDA de l’Alt Berguedà.

PROJECTE ENTORN ESCOLA DE GIRONELLA
Els alumnes de 5è de l’escola de Gironella hem creat un itinerari de… Llegeix més»

Sant Jordi a Cicle Superior

El dia de Sant Jordi al matí els alumnes de Cicle Superior vam sortir pels carrers de la Vila a llegir les poesies que havíem fet en parelles i en grup. També vam aprofitar per visitar les diferents parades de llibre si roses, entre elles… Llegeix més»