Reunions d’inici de curs

Ja hem començat el curs i ens agradaria compartir amb vosaltres, les famílies, les informacions d’aquest curs escolar tant les generals, com les de cada nivell.

El calendari serà el següent:
*Educació Infantil (p3): Dimecres 27 de setembre. A les 16.45h
*Educació Infantil (p4 i p5): Dijous 28 de setembre. A les 16.45h
*Cicle Inicial (1r i 2n): Dimecres 4 d’octubre. A les 16.45h
*Cicle Mig (3r i 4t): Dimarts 3 d’octubre. A les 16.45h
*Cicle Superior (5è i 6è): Dimecres 27 de setembre. A les 16.45h

Us recordem la importància d’assistir a aquestes reunions. Per a un bon desenvolupament de la reunió cal que vingueu sense nens ni nenes. Hi haurà servei d’acollida per a aquelles famílies que ho necessitin.
Us hi esperem!.

L’Equip de mestres.

LICITACIÓ DEL SERVEI PER IMPARTIR ENSENYAMENTS MUSICALS

Licitació del servei per impartir ensenyaments musicals a l’Escola La Concepció per al curs 2017-2018”. Podeu consultar els plecs administratius i tècnics en pdf. S’obre un termini de 15 dies naturals a comptar de l’endemà de la present publicació per tal que les empreses interessades presentin les seves ofertes al Registre General del Consorci d’Educació de Barcelona, plaça Urquinaona número 6, planta baixa, i a la secretaria de l’Escola de la Concepció de dilluns a divendres de 9:00 hores a 14:00 hores, i fins a les 14:00 hores del dia 25 de juliol de 2017.

PPT Escola Concepció 17-18

PCAP concepcio 17-18

Ens visita el nostre padrí musical. Rafaelito Salazar

Dijous 11 de maig ens va visitar el nostre padrí musical d’aquest any: Rafaelito Salazar. Després de cercar informació sobre la seva carrera musical els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è van preparar unes preguntes. El nostre padrí rumbero ens les va contestar i ens va ensenyar diferents jocs rítmics de la rumba.

Després les Big Bands de 4t, 5è i 6è van poder tocar els temes de rumba amb ell.

Ens visita el nostre padrí musical. Rafaelito Salazar

Mercat del DINOBI

Us presentem el DINOBI, la mascota DE LA NOSTRA biblioteca!!
En Jan Cortés va ser el guanyador del concurs de mascotes i tot l’alumnat de l’escola va crear complements inspirats en el DINOBI.
Vam preparar paradetes i les famílies van poder comprar i passejar.

Mercat del Dinobi

El Gato Pérez

Els alumnes de cinquè i sisè han treballat El Gato Pérez. Durant la seva investigació han aprés sobre els orígens i la trajectòria de l’artista.

Pau Casares Jazzterrasman 2017

pau-casares

Pau Casares s’erigeix enguany amb la distinció Jazzterrasman 2017. El guardó que atorga el Festival de Jazz Terrassa arriba a la 15a edició i recau en una figura cabdal del jazz català en reconeixement a la trajectòria, tasca de divulgació i vincle del músic barceloní amb el club de jazz egarenc.

Llegiu-ne més en aquest enllaç Jazzterrassman 2017

Des de l’Escola de la Concepció volem felicitar a aquest gran mestre que tenim.

MOLTES FELICITATS!!!

Avui sortim a BETEVÉ

c3funwgweaakoxm

Dimarts 21 de febrer van venir els de BETEVÉ a fer un reportatge sobre el Projecte de Música de l’Escola.
Es va emetre el mateix dia a partir de les 20.25h en el Programa BTV Notícies 73.
Si us ho heu perdut, cliqueu a la imatge de sota. (minut 2.58)

beteve-imagen-destacada

No us ho perdeu!

Les consignes del “Rei Carnestoltes”

cartell-carnestoltesbloc

Si  aquests dies a l’escola voleu entrar i la cara no us voleu pintar:

Dimecres: Per l’atenció cridar,  les nenes de nens i els nens de nenes haureu d’anar.

Dijous: Una perruca o un  pentinat estrafolari per sortir al diari.

Divendres: Últim dia de bogeria, si la festa bé ha d’acabar,  ben elegants haureu d’anar.

Adéu Poca soltes!  Visca el rei Carnestoltes!

carnestoltes-1

Alumnes de 6è.

Arriba Carnestoltes!!!!

carnestoltes1

El dia 20 de febrer comença el Carnestoltes a l’Escola de la Concepció.

El dimarts a la tarda arriba Sa Majestat el rei Carnestoltes. Els poca-soltes de 6è fem una petita representació i llegim el pregó. Tots els nens i nenes de l’escola riuen molt i s’ho passen d’allò més bé.

L’alumnat i el professorat, els dies dimecres, dijous i divendres han de complir les consignes de Sa Majestat.

Divendres, últim dia de bogeria, tothom de “rumberos” a la rua  hem d’anar i la batucada de sisè animarà.

Us esperem a la Rua de divendres per la tarda a les 15.45h.

Jornada de portes obertes

dsc00552

Famílies, el dia 2 de març a les 17 hores farem jornada de portes obertes.

La sessió constarà de dues parts, una visita per l’escola i una xerrada informativa sobre el Projecte Educatiu del nostre centre.

Us hi esperem!

La Big Band Fire a May Sur Evre (Nantes)

bb-fire-5eEls alumnes de 5è (la Big Band Fire)  aquesta setmana estan a May sur Evre prop de Nantes. Allà estan fent un intercanvi musical amb alumnes de l’escola de música “Energie Musique”. Al llarg del dia fan activitats musicals, sortides culturals per la zona i asssaigs conjunts per preparar el concert de cloenda.

img-20170213-wa0012