Sisè a L’Hospitalet de l’Infant

La setmana passada, els dies 16, 17 i 18 de maig, els infants de sisè van gaudir d’unes merescudes colònies a l’Alberg Esportiu Àster.

El primer dia, a la tarda, vam fer un recorregut a peu amb els guies, el Martí i la Sara, on vam fer un itinerari on ens explicaven curiositats del paisatge. Aquesta informació ens va servir l’última nit per a fer la cursa d’orientació. Després d’acabar l’activitat vam sopar i vam anar a la discoteca, on vam gaudir d’allò més ballant coreografies dirigides amb companys/es i els i les mestres.

El segon dia, al matí, després d’esmorzar  vam fer l’activitat de caiac però ho vàrem fer en tres grups i quan un grup feia el caiac els altres jugaven a corfbol o a voleibol platja. L’activitat del caiac va ser molt engrescadora i va agradar molt a tothom. Després de dinar vam fer la visita guiada al centre de visitants de l’Hospital el Coll de Balaguer i al Mirador de la Torre, on vam veure com era l’antic hospital fundat per l’Infant Jaume (d’aquí ve el nom d’Hospitalet de l’Infant). També vam visitar la torre de vigilància que tenia l’hospital i ens vam fer fotografies en un “photocall” representant personatges de l’època. Un cop vam arribar a l’alberg vam poder sopar i després van tornar els guies, el Martí i la Sara, i ens van organitzar la cursa d’orientació nocturna on havíem d’anar descobrint pistes amagades en grups de cinc i sis. Un cop finalitzada l’activitat els que van voler van anar a les habitacions i d’altres es van quedar jugant a la sardina amb els mestres.

El tercer i últim dia un cop esmorzats vam tornar a la platja i aquest cop la Sara i el Martí ens havien organitzat uns quants jocs cooperatius i una gimcana i finalment ens vam banyar a la platja. Hem de reconèixer que l’aigua estava gelada però les ganes ens feien superar el fred. Un cop dutxats i dinats vam tornar a Lleida força cansats però satisfets.

La valoració dels infants de sisè ha estat molt positiva. Hem gaudit molt les nostres colònies. Ara ens toca agafar forces per la recta final de curs.