Experiència de vida

Aquestes últimes setmanes ens ha visitat el Francesc Garreta per explicar una experiència de vida personal, viscuda l’any 2010, a alguns dels infants de la nostra escola. Concretament un viatge arreu de Sudamèrica que va tenir una durada aproximada d’un any. En aquest viatge va visitar els següents països i en aquest ordre: Perú, Colòmbia, Equador, Bolívia, Argentina i Xile.

L’objectiu d’aquest viatge era poder desconnectar de la seva zona de confort i conèixer en profunditat altres cultures i altres maneres de viure. A més de tot això, en Francesc considera que el viatge per a ell va ser molt enriquidor i una manera de conèixer-se a si mateix.

Actualment, en Francesc és pare de l’escola i per això vam pensar que estaria bé compartir aquesta experiència amb nosaltres ja que és una persona propera al centre. Per explicar aquesta experiència de vida, amb els més petits va utilitzar unes titelles i amb els més grans (Bloc 3) una presentació il·lustrada i molt interessant mentre explicava anècdotes viscudes a la selva, fent autostop o coneixent i compartint menjar amb els Hare Krishna.

Per a més informació us recomanem que entreu a  http://caminalma.blogspot.com.es/ ja que trobareu molta informació sobre aquest viatge i podreu visualitzar imatges fotogràfiques i il·lustracions dels protagonistes d’aquesta aventura. A més, a la mediateca de l’escola trobareu el llibre Yo, tú, nosotros, todo que és on els protagonistes expliquen les experiències viscudes. I si volguéssiu comprar el llibre el podeu trobar en castellà o en francès (Je, tu, nous, tout) a la llibreria Caselles, al Carrer Major 46, al preu de 20 euros, o adreceu-vos a l’escola que a través dels tutors i la cap d’estudis us el poden facilitar.

Li agraïm al Francesc la seva visita així com la seva predisposició a compartir aquells moments, que per ell han estat tant especials, amb nosaltres.