Excursió a Can Ribas

El dilluns 13 de novembre els nens i les nenes de P3 van anar a Can Ribas de Montbui (Bigues i Riells). Els alumnes s´ha endinsat en el màgic món del País dels Contes. Amb la Caputxeta Vermella, els Tres Porquets i la Blancaneus i els set nans els alumnes han viscut de prop la màgia i la fantasia, tot treballant els valors implícits que hi ha al darrera de cada un.

També han fet un toca-toca amb els animals. Han entrat  als corrals, han conegut la seva alimentació i han donat de menjar a les gallines, les cabretes i el cavall. Han gaudit del dia  i s’han divertit molt amb les activitats proposades estant en contacte amb la natura.