Final de curs

El dijous 21 de juny es va fer la festa de final de curs per a les famílies. Es va acomiadar als alumnes de 6è i es van fer balls relacionats amb les diferents etapes de la història. Posteriorment va continuar la festa a l’escola a càrrec de l’AMPA.

L’endemà, el divendres 22, es va fer la tradicional gimcana amb jocs d’aigua que ens van fer passar l’estona d’allò més bé.

L’equip educatiu de l’escola us desitja molta salut i que gaudiu de les vacances d’estiu. Al setembre ens retrobarem amb nous projectes, energia renovada i molta il·lusió.