Tancament de curs emotiu

Aquests dies estem amb els preparatius de fi de curs, un tancament de curs molt emotiu i fràgil perquè acomiadem el nostre primer alumne de 6è, el Jan que marxa cap a l’institut, et desitgem una etapa plena de nous descobriments, aquí a l’Escola el Bosc estarem connectats amb tu. Uns marxen i uns de nous arriben, el cicle de la vida en plena ebullició. Això ens fa adornar de la importància de la vida i de viure el moment present amb atenció plena. Ens acomiadem dolçament i amb gratitud de la natura que ens ha acollit i ens omple de coneixements durant tot el curs, dels 2 llocs on s’hem sentit com a casa desprès de la nostra estimada escoleta.
Dijous amb la festa ens acomiadarem de les famílies i de tota la comunitat educativa fins a les fires d’estiu de Mont-ral, Farena i Capafonts.