Tallers Agents Rurals

Aquests mesos hem tingut la visita dels Agents Rurals de l’Alt Camp, que ens han ofert 3 tallers educatius sobre el medi ambient, els ecosistemes i la sostenibilitat.

Hem après a conèixer la fauna salvatge de l’Alt Camp, la importància dels animals autòctons i distingir els al·lòctons i saber de les espècies protegides. També ens han explicat la importància dels ocells;  orenetes, falciots i els ballesters, per al control de petits insectes perjudicials per a l’ésser humà i els beneficis que ens aporten aquests animals. I per últim, hem pogut reflexionar sobre els ecosistemes aquàtics i la biodiveristat dels espais naturals que ens trobem a la nostra zona. Hem conegut les especies invasores que representen una amenaça per les espècies protegides autòctones.

Gràcies Francesc i al seu equip d’Agents Rurals Forestals, un plaer haver-vos tingut a la nostra escola, us esperem el curs vinent amb altres xerrades i tallers.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.  foto de Escola El Bosc Mont-ral.  foto de Escola El Bosc Mont-ral.

foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral.