Sortida a Capafonts- anem a Pasturar amb el Sergi.

Avui l’ Escola El Bosc Mont-ral hem visitat Capafonts, un petit i encantador poblet al costat del nostre, hem estat aprenent i gaudint d’uns grans professionals en cabres i formatges; l’Eva Hortoneda i en Sergi Serra. Hem tocat les cabres, les hem munyit i fins i tot hem anat a pasturar amb el pastor i els gossos. També hem passat per la formatgeria i ens han explicat com s’elabora el formatge.
Un projecte molt respectuós amb els animals i amb l’entorn, on tot troba el seu equilibri i el seu benestar. Gràcies Sergi i Eva per la dedicació, la sensibilitat, la proximitat i la seriositat que us preneu la vostra feina i l’expandiu amb amor i vocació incondicional, com vosaltres molt bé dieu és un gran projecte de vida. Estem contents i contentes d’haver passat el dia amb vosaltres. #Capafonts #FormatgesValldelBrugent
Un dia emocionant i ric amb un paratge immillorable al costat d’Olga Blaió i Silvia Llort Hortoneda.

foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral. foto de Escola El Bosc Mont-ral.