Neu a Mont-ral

Aquest matí 27 de febrer degut a les inclemències del temps, i amb la previsió del comunicat de la Generalitat de Catalunya,  Departament d’Interior i Centre de Coordinació operativa ( GECAT), en funció de la situació de PREALERTA del Pla especial d’emergències per nevades a Catalunya (NEUCAT) i d’acord amb les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya i per les afectacions que se’n poden derivar aquests dies,  les mestres de l’Escola El Bosc de Mont-ral no hem pogut mantenir l’escola oberta, ja que nevava amb contundència, la carretera estava gelada i comportava un alt risc de circular per poder arribar al Centre, la gran majoria de famílies que viuen allunyades del nucli urbà no han pogut accedir tampoc per les mateixes condicions.

Demà dimecres 28 de febrer intentarem de nou arribar a Mont-ral i mantenir l’escola oberta, tot i que sense normalitat lectiva. En el cas que no poguéssim accedir l’escola romandria tancada fins a noves valoracions del GECAT.