Comencem els tallers amb les famílies

Avui hem començat de nou els Tallers amb les famílies i experts. Aquest cop hem pogut reaprendre de l’Enric, pare de l’Abril i la Júlia, amb qui ja vam començar tot el treball de l’hort el curs passat.
Seguirem amb les seves sessions tot el curs, continuarem treballant el calendari llunar, les plantes adventícies, les herbes remeieres, les plantes aromàtiques, el compostatge, el planter, els arbres fruiters i moltes més coses.
Com sempre és un plaer que les famílies entrin i col·laborin en el procés d’ensenyament- aprenentatge dels seus fills/es.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.  foto de Escola El Bosc Mont-ral.