Treballem a Plàstica amb l’aplicació Aurasma

Els nens i nenes de cinquè han conegut una de les aplicacions de realitat augmentada més conegudes. Es tracta de Aurasma, una aplicació que ens servirà per treballar la realitat augmentada, tant de moda últimament.

Els nens han de copiar un dibuix intentant que s’assembli el màxim possible al model.

Una vegada acaben el dibuix fem servir Aurasma,  per tal que quan s’enfoca el dibuix original amb el mòbil o tablet, el que veurem serà el dibuix de l’alumne.

Voleu experimentar aquesta sensació? Segueix els següents passos:

1. Baixat l’aplicació Aurasma de Google Play o Itunes
  2. Entra a l’aplicació i ves al menú tocant el triangle que surt a sota.
  3. A la part inferior veuràs una lupa. Clica a sobre i busca carlesfaust.
  4. Clica a sobre de carlesfaust’s Public Auras i dona-li a follow o segueix a la part superior dreta. Així et fas seguidor de les Aurasmas de l’escola.
  5. Una vegada ja som seguidors, ja podem anar a la càmera de Aurasma. Està al menú d’abaix, al centre. És com un quadrat. Entrem a la càmera i enfocarem el dibuix. Veureu com sorprenentment quan enfoqueu, la imatge canvia.

Fem la prova amb les imatges i dibuixos que han fet alguns nens de la classe.

Ho has aconseguit? Sorprenent, veritat?

Si ho has provat i t’ha sortit bé, deixa un comentari a sota de l’article.