El nostre cos (alumnat de FI3/4)

L’alumnat de Formació Instrumental nivells 3 i 4, han treballat durant els mesos de
gener i febrer al voltant de conèixer millor com funciona el nostre cos. Per aquesta
tasca s’han organitzat de manera cooperativa en grups, per tal de propiciar la
col·laboració entre companys i el repartiment… Llegeix més»

Trobada familiar nadalenca

El passat 14 de desembre de 2023 es va celebrar una de les activitats més emotives del curs. Des de fa alguns anys, uns dies abans d’acabar el primer trimestre es conviden les famílies

d’alguns alumnes per a compartir la tarda amb ells.

Sobre quarts de quatre… Llegeix més»

Visita Escoles d’Adults

Seguint la tradició de cada any quan s’apropa Nadal, el passat 12 de desembre de 2023 vam rebre la visita d’altres Escoles d’Adults del territori (CFA de Cornellà de Llobregat, CFA Sant Just Desvern, CFA Esparreguera). La jornada va començar amb la presentació de les… Llegeix més»

Dia mundial sense fum

El passat dimecres 31 de maig, el coordinador del Servei d’Infermeria i la infermera referent del programa de deshabituació tabàquica del centre van impartir una xerrada a l’alumnat de l’escola amb motiu del dia “Mundial Sense Fum“. L’objectiu, a banda, de conscienciar que el tabaquisme és el primer problema de salut pública dels països occidentals era informar i animar a les persones fumadores a sol·licitar l’ingrés al programa de  deshabituació tabàquica  que es porta a terme a càrrec de professionals especialitzats.

En finalitzar, vam jugar al “Passapalabra” amb el públic assistent. Totes les paraules del “rosco” tenien relació amb el dia mundial del Tabac. T’animes a jugar?

Trobades parentals

El passat 23 de març vam celebrar EL DIA DEL PARE a l’escola. Va ser una jornada molt emotiva on els alumnes van rebre la visita dels seus fills i de les seves filles, així com dels familiars que acompanyaven als petits. Després de fer la trobada a l’escola, tots junts van realitzar una gimcana esportiva amb temàtica pirata i van gaudir d’una barbacoa. A continuació, van participar en un taller d’estampació de samarretes i es van fer una fotografia familiar. Per últim, van gaudir d’un contacontes i van finalitzar la trobada amb un sentit acomiadament entre els alumnes, els seus fills i les seves filles.

Dia de la dona: VI Taula rodona_Trencant barreres

El passat 7 de març a l’escola vam celebrar EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA. Vam fer una taula rodona amb 4 grans dones: la Tània Alvarez, boxejadora professional; la Maria Goretti, enginyera i empresària; la Judith Camps, cirurgiana i la Núria Valls, Secretaria d’infància, adolescència i joventut  de la Generalitat de Catalunya.  Els alumnes van fer les preguntes que havien preparat al llarg de la setmana anterior i elles responien a tot allò que se les demanava. Va ser una jornada realment interessant i entretinguda. Tant les ponents com l’alumnat van aconseguir que fos una activitat molt enriquidora i positiva