Dia Internacional de les Dones 2024 (8M)

El passat 7 de març de 2024, amb motiu del Dia Internacional de les Dones (8M), l’escola va brindar homenatge a totes les dones valentes que han lluitat pels seus drets i també a les que ho continuen fent cada dia en tots els àmbits de la vida, posant en valor la seva contribució social i històrica per crear un món millor, més just i més igualitari.

Des del centre, es va organitzar una taula rodona protagonitzada per Joana Badell, Lisbeth González, Raquel Riba i Fanny Stunt.

Durant la jornada, que va tenir lloc al teatre de 17:00h a 19:00h de la tarda, els alumnes de l’escola Víctor Català van tenir l’oportunitat de preguntar a les dones una sèrie de qüestions que s’havien plantejat i treballat al llarg de la setmana anterior.

A més, també es van nombrar als participants, finalistes i guanyador del 1r Concurs de Cartells per al Dia Internacional de les Dones. Tots ells, van rebre un certificat de participació i, els finalistes i guanyador, van recollir el seu premi.

L’acte va resultar tot un èxit gràcies a les ponents, l’alumnat i tota l’organització, que van aconseguir fer d’aquesta jornada, una dia molt enriquidor.