CURS 2015-2016

Calendari de preinscripció i matrícula:

*Preinscripció de tots els ensenyaments excepte llengua catalana, llengua castellana i Cicle de Formació Instrumental.

Del 22 al 29 de juny de 2015 de 10h a 13h i també de 17h a 19:30h

Matrícula.

Del 2 al 7 de setembre de 2015

Matrícula de l’alumnat de la llista d’espera i places vacants a partir del 8 de setembre.

*Preinscripció de llengua catalana, llengua castellana i Cicle de Formació Instrumental.

Del 2 al 7 de setembre de 2015 de 10h a 13h i també de 17h a 19:30

Matrícula.

Del 22 al 24 de setembre de 2015.

Matrícula de l’alumnat de la llista d’espera i places vacants a partir del 25 de setembre.

Carrer del Bruguerol, 12 17200 Palafrugell.

1. Mireia Pareras

Hola, bona tarda. M’agradaria saber si ja se sap quan comença el nou curs 2015-2016 d’angles nivell 3. I si ja se sap si m’ho podrieu dir. Moltes Gracies.

1. admin Autor de l'article

Hola, Mireia.

Com que ja has confirmat la plaça, suposo que tens aquesta informació. En tot cas, la reunió informativa és el dia 24 de setembre a les 15.30 (aula 9) i el curs comença el dia 29.

2. noemi

Hola, resulta que tinc un dubte.
    Aquest any cursaré el curs per les proves d’accés a grau superior a l’escola d’adults de palafrugell i volia saver si la llista del material la donen el dia de la matriculació o ens han de donar algún paper de que els llibres ens els donen ells. No sé quin sistema tenen i m’agradaria informar-me.
    Igual em passa amb l’anglès que també el faré a l’escola d’adults.

1. admin Autor de l'article

Hola, Noemi.

Has vingut a confirmar la plaça per als dos ensenyaments? El termini finalitzava el dia 7 de setembre. Si no has fet la confirmació, tal com et vam dir al juny, hauràs perdut la plaça. I si ja vas venir a confirmar-les, hauries de tenir aquesta informació perquè la donem a tothom. En tot cas, truca o passa pel centre i t’informarem. Si ja ho has fet, ens veiem el dia de la reunió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *