A la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Aquests estudis preparen les persones més grans de 25  i 45 anys per a les proves d’accés a la universitat.

La durada per a la preparació de les proves d’accés a la universitat és de 230 hores per a la part comuna i de 99 hores per a la part específica.

El curs comença a finals de setembre i acaba a mitjans d’abril, ja que les proves es realitzen a finals d’abril.

Les matèries de la fase general per als majors de 25 anys són les següents: comentari de text, llengua catalana, llengua castellana i anglès.

Quant a les matèries de la fase específica, l’alumnat ha d’escollir dues matèries relacionades amb una de les cinc branques del coneixement entorn de les quals s’organitzen els títols universitaris de grau. L’escola dona orientacions per a la preparació de les matèries específiques però no imparteix continguts al respecte.

Els alumnes majors de 45 anys han de cursar només les matèries de comentari de text, llengua catalana i llengua castellana. No han de fer examen de llengua estrangera i ni de les matèries específiques.

MÉS INFORMACIÓ