Publicada la Resolució de la convocatòria de les proves d’accés a Formació Professional

Ha estat publicada la RESOLUCIÓ ENS/182/2017, de 3 de febrer, per la qual es convoquen les proves d’accés als cicles formatius de formació professional inicial i als cicles de formació específica d’arts plàstiques i disseny, les proves de caràcter general d’ensenyaments esportius i les proves d’accés a les formacions esportives de nivell 1 i de nivell 3, corresponents a l’any 2017.

La inscripció a les proves d’accés és a partir de les 9h. del 20 de març fins al 29 de març de 2017. Els alumnes que tinguin algun problema i no se’n surtin poden venir al centre en els horaris establerts i se’ls prestarà la col·laboració necessària per a la inscripció telemàtica. Els alumnes que es preparen per a la prova d’accés a Grau Mig seran atesos el dilluns 20 de març, entre les 9:30 i les 11:00 del matí, durant la classe de matemàtiques. Els alumnes que es preparen per a la prova d’accés a Grau Superior seran atesos el dimarts 21 de març, a les 15:30 hores, a l’aula d’informàtica.