Actes per combatre la violència de gènere

El Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona es celebra el proper dissabte 25 de novembre. Per part del centre ho commemorem amb el taller de dos dies posant el focus en les necessitats de les dones i adolescents.

D’aquesta manera, aquest dijous 16 i el proper 23 de novembre, s’efectua aquest taller en el que s’intenta involucrar a tot l’alumnat cridant a la societat a implicar-se i ser agents del canvi per aturar aquesta vulneració de drets humans.

1. admin Autor de l'article

Des del centre conscienciem a l’alumnat interessat amb el taller dels dies 16 i 23. És el nostre gra de sorra en la lluita per la causa que tindrà el punt culminant el dissabte 25 de novembre.