Llibres de text

Gràcies al programa de reutilització de llibres de l’Ajuntament,  els alumnes de l’escola no hauran de comprar llibres.

Aquesta despesa per part de l’Ajuntament té l’objectiu de promoure la socialització i reutilització de llibres de text.

Els i les alumnes faran servir els llibres durant el curs escolar i aquests llibres s’hauran de reatilitzar per altres alumnes els cursos següents.

Us demanem a tots vosaltres el compromís que els nens i nenes facin un bon ús dels llibres de text.

A final de curs es recolliran els llibres per comprovar que estan en condicions de reutilització. Si un nen o nena  perd un llibre, l’haurà de comprar i portar  a l’escola i si fa un mal ús haurà de pagar el manteniment d’aquest llibre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *