PREINSCRIPCIÓ 2018-2019

• Publicació de llistes ordenades definitives: 15 de maig
  • Publicació de les llistes d’admesos:  12 de juny
  • Període de matriculació: 21 al 27 de juny

Us deixem un vídeo per a que veieu el que fem a la nostra escola.

Jornada de la diversitat.

Durant el dia d’ahir vam celebrar tots plegats la Jornada d’atenció a la diversitat, aquest any relacionada amb la discapacitat física.
Com heu pogut veure amb les activitats o les històries que hem anat explicant aquelles persones que pateixen una discapacitat física són tot un exemple… Llegeix més»

Dia de la Pau

Com cada 30 de gener a l’escola celebrem el dia de la Pau, vam celebrar conjuntament tota la comunitat educativa que volem un món de pau i sense injustícies. Us deixem un vídeo per a que veieu el que vàrem fer.

Aules germanes

El nostre projecte d’aules germanes arriba per segon curs amb molta il·lusió per part dels alumnes, tant petits com grans. Com ja sabeu les aules germanes consisteixen en unir-se dues classes de diferent curs i treballar un tema comú. Això ens permet realitzar activitats que… Llegeix més»

Tenim cuina i menjador nous!

Com ja sabeu, fa uns mesos es van iniciar les obres per a realitzar un menjador amb cuina pròpia dintre de l’escola. Finalment, el passat dimarts 9 de gener vam poder estrenar les noves instal·lacions. El primer dia, el nostre cuiner, en Paco, ens va… Llegeix més»

Festival de Nadal

Un any més, les mestres ens porten a les estrelles. Ens hem convertit per un dia en veritables artistes, il·luminats pels focus del teatre i a sobre d’un escenari de veritat. I com no, hem cantat com els àngels. Practicar és la clau per fer… Llegeix més»

La castanyada

Ha arribat la tardor, i amb ella el temps de les castanyes, els bolets, els panellets…  i la nostra festa on per celebrar-ho esperarem a la castanyera i ballarem tots junts com una gran família. Us deixem un vídeo per veure que bé ens ho… Llegeix més»

La Mona

Com ja és tradició a l’Escola Vall de Palau, l’últim dia del segon trimestre fem a l’escola una mona gegant entre tots i totes. Enguany, donat que és l’any dels contes i còmics, la mona eren vinyetes que representaven quatre contes tradicionals: el flautista d’Hamelín,… Llegeix més»

Carnaval

Fa uns dies vam celebrar el carnaval a l’escola. Cada classe va fer la seva disfressa relacionada amb l’eix transversal de l’escola, els contes i els còmics!… Llegeix més»

Tindrem cuina pròpia!!!

Estem molt contents i il·lusionats amb aquest nou projecte, donat que el fet de tenir menjador amb cuina pròpia ha estat una reivindicació des de fa molt de temps de tota la comunitat educativa i sembla que per fi, després de molts esforços per part… Llegeix més»

Els padrins lectors

Com ja us hem explicat a l’escola tenim el projecte d’aules germanes on fan activitats molt diverses. Per exemple, els nens de tercer són els padrins lectors dels nens de primer per ajudar-los amb la lectura.… Llegeix més»

Berenar solidari

L’escola conjuntament amb l’associació “Coco esperanza y vida” va organitzar ahir un berenar per col·laborar en el dia Internacional de la Lluita contra el Càncer Infantil.

Moltes gràcies a tots!!

Us deixem la notícia de Sant Andreu TV

Escola nova 21

L’escola Vall de Palau forma part del programa escola nova 21. Com a escola hem pres consciència de la necessitat de superar el model d’ensenyament transmissor i possibilitar que els infants i joves puguin gaudir a l’escola d’experiències d’aprenentatge rellevants i amb sentit.
Entenem que com… Llegeix més»

Taller de pares en educació emocional

Hem sentit la necessitat d’oferir un espai a les famílies per augmentar els recursos amb els seus fills/es, orientat a que els nens puguin sentir-se acompanyats en el procés de construcció de la seva identitat i del seu benestar dins el món educatiu, familiar i… Llegeix més»