Directori dels documents

Esteu visualitzant tots els documents.

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Full informatiu Jocs Florals 2021

Benvolgudes famílies,
La propera setmana celebrarem a l’escola la Setmana Cultural que finalitzarà divendres 23 d’abril amb els Jocs Florals, amb motiu de la diada de Sant Jordi.
Una vegada més, ens adaptem a la situació excepcional que vivim, per intentar que els nostres alumnes, els vostres… Llegeix més»

admin 14 d'abril de 2021 14 d'abril de 2021 Full informatiu
Roba de l’escola Sant Jordi

L’AFA es l’associació voluntària de les famílies de l’escola, per tal de fomentar la participació en la vida escolar, gestionar serveis, activitats extraescolars i organitzar activitats culturals i formatives. La junta de l’AFA està formada per un/a president/a, un/a vicepresident/a, un/a secretari/a, un/a tresorer/a i… Llegeix més»

admin 11 de març de 2021 11 de març de 2021
Projecte educatiu de l’escola Sant Jordi.

El Projecte Educatiu té com a finalitat plasmar de forma coherent l’acció educativa adoptada després d’una anàlisi de la pròpia realitat i del context socioeconòmic i cultural on el centre desenvolupa la seva acció formativa.
Cada centre docent ha de formular el seu Projecte… Llegeix més»

Eduardo Bericat 28 de febrer de 2020 8 de març de 2021 organització i gestió del centre
El projecte lingüístic

Pla lingüístic de l’escola Sant Jordi
El centre ja va elaborar fa anys el Projecte Lingüístic de Centre a partir d’un procés de reflexió sobre la realitat sociocultural del centre i la normativa vigent aleshores: Estatut d’Autonomia, Llei de Normalització Lingüística, Llei Orgànica General del… Llegeix més»

admin 21 de gener de 2016 8 de març de 2021 organització i gestió del centre
Pla de les tecnologies d’aprenentatge de l’escola Sant Jordi

Entorn virtual d’aprenentatge.
Els alumnes i mestres del centre tenen assignat un usuari del domini de google @ceipsantjordimolletvalles.cat, amb la possibilitat de compartir correu, documents, material gràfic, entrar en les aules virtuals de classroom….
La mateixa web de l’escola existeix un accés a… Llegeix més»

Full informatiu Nadal 2020

Felicitació de Nadal.
Concerts de Nadal.  Canal de Youtube.
Decoració de l’escola.
Visita del patge.

admin 16 de desembre de 2020 8 de març de 2021 Full informatiu
AFA de Sant Jordi. Díptic informatiu.

Què és l’AFA? És una associació de famílies d’alumnes sense ànim de lucre que, com vosaltres, volem una millor qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles a la escola. Tens una proposta? Vols participar?

admin 8 de març de 2021 8 de març de 2021 Full informatiu
Normes de funcionament del centre

La Llei d’educació de Catalunya (LEC) estableix que un dels principis organitzatius del sistema educatiu ha de ser el de l’autonomia de cada centre; la Llei vol flexibilitzar el sistema i millorar l’educació, acceptar la diversitat de centres i rebutjar la uniformitat.
L’exercici de l’autonomia de cadascun d’aquests… Llegeix més»

Eduardo Bericat 28 de febrer de 2020 24 de febrer de 2021 organització i gestió del centre
Full informatiu Carnestoltes 2021

Carnestoltes.
Actes de l’escola per Carnaval.
Ens estrenem en les xarxes socials.
Jornada de portes obertes, diumenge 14 de març.
El racó de l’AFA.

admin 1 de febrer de 2021 1 de febrer de 2021 Full informatiu
Full informatiu Octubre 2020

Informació sobre la castanyada i el nadal. Informacions sobre l’AMPA