Història

L’Escola Santa Eulàlia es troba situada a la falda de la Serra de Casampons, a l’extrem nord-est de la ciutat de Berga i és de titularitat pública.

L’Escola es defineix com a escola catalana, en tant que utilitzem el català com a primera llengua d’aprenentatge, així com a vehicle de comunicació interna i de projecció exterior.

El castellà s’introdueix a partir de primer curs de primària fins aconseguir que, quan acabi l’escolaritat, els alumnes tinguin un coneixement equitatiu d’ambdues llengües.

L’Escola segueix una línia d’educació, afavorint l’observació i l’experimentació. Els nens i nenes participen del seu procés d’aprenentatge i descobreixen per ells mateixos el món que els envolta.

L’Escola es regeix pel principi de coeducació, entenent-la com un intent d’educar per a la igualtat sense cap mena de discriminació per raó de sexe.

Ens esforcem per adaptar-nos a les diferents circumstàncies i especificitats de cada alumne i vetllem perquè aquests puguin assolir el sostre de les seves possibilitats, pel que fa al desenvolupament de les seves capacitats intel·lectuals, personals i socials, comptant sempre amb l’ajut i l’assessorament de l’EAP.