Innovamat

MATEMÀTIQUES APLICADES QUE EMOCIONEN

InnovaMat transforma l’aula de primària i les relacions que es donen en ella per emocionar, estimular i motivar l’alumnat. Els materials posen l’alumne en el centre del seu propi procés d’ensenyament-aprenentatge i li permet desenvolupar l’autonomia i el pensament crític: un procés emocional i emocionant pensat per a comprometre l’alumne a través d’estímuls positius.

EL PROJECTE MATEMÀTIC

InnovaMat proposa unes matemàtiques contextualitzades, un currículum flexible, activitats variades que parteixen de material manipulatiu i applets, tècniques i estratègies que faciliten l’avaluació i la gestió de l’aula del segle XXI, la personalització de l’aprenentatge, l’aprenentatge cooperatiu o la gamificació.

El material didàctic Innovamat ha estat elaborat per un nombrós grup d’experts en diferents disciplines com la matemàtica, la pedagogia, l’enginyeria i el disseny.

El contingut educatiu s’organitza en quatre grans blocs – Laboratori dels nombres, Projectes, Aventures i Plataforma – on es treballen diferents conceptes matemàtics i dimensions emprant metodologies pedagògiques diverses.