Camins escolars

L’ajuntament de Berga ofereix un servei de Camins escolars amb diversos itineraris.

Per descarregar l’itinerari del recorregut que segueixen els camins escolars cliqueu aquí.

Per descarregar el formulari d’inscripció cliqueu aquí.

Què són els camins escolars?

És un itinerari segur, escollit entre els recorreguts que fan la majoria dels alumnes del centre, i de traçat senzill que permet el desplaçament a peu dels nens i les nenes. Per a fer el recorregut hi ha una persona adulta que és la responsable del grup.

A qui va dirigit?

A tots els alumnes de primària (de 6 a 12 anys) de l’Escola Sta. Eulàlia. S’ofereix el servei a l’hora d’entrada i de sortida de l’escola (a les 9h i a les 16.30h).

Com funciona?

S’ha marcat 1 itinerari per dins de Berga, amb el seu punt de sortida i les seves parades al llarg del recorregut. La persona responsable de l’itinerari serà la que farà tot el trajecte sencer des del punt de sortida fins a arribar a l’escola i a la inversa.

Els alumnes que vulguin fer ús d’aquest servei han de desplaçar-se fins a la parada que tinguin més a prop i allà s’esperaran fins que passi la persona responsable que els reculli. A l’hora de la tornada d’escola, el “bus a peu” deixarà els alumnes a la parada corresponent, igual que haurà fet al matí  per a recollir-los.

Per a fer ús del servei, és necessari tenir l’autorització signada pel pare, mare o responsable legal. Cal donar l’autorització a la persona responsable del trajecte.

L’organització es reserva el dret de retirar l’ús d’aquest servei a aquells alumnes que no tinguin un comportament adequat.

En el cas que al llarg del curs s’hagi de suspendre temporalment el servei per causes climatològiques o altres causes de força major, es penjarà la informació al web de l’Ajuntament de Berga (www.ajberga.cat)  i al web de l’escola.

logoajuntament   logo ampaceip