UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN… Redós- Segon cicle

Per primer any els nens/es de segon cicle de l’escola Riera de Ribes hi hem anat setmanalment en grups de vint persones aproximadament.

Quan hi anem ens  dividim en tres espais on interactuem amb ells:

1. Fisioteràpia: petits jocs on ens podem conèixer millor i on es premia l’esforç.
  2. Cuina: se’ls ajuda a preparar els àpats i s’estableixen diàlegs entre tots. És una de les activitats que es fa al centre de dia.
  3. Jocs cognitius: són jocs de taula que els ajuda a activar la ment i la motricitat fina.

En aquests moments ens beneficiem mútuament. Ells reben atenció, energia positiva, es senten útils, s’entretenen,  tenen conversa,  es connecten amb el món actual i treballen:  coordinació, manipulació fina, memòria, precisió, imaginació i agilitat física i mental.

Nosaltres aprenem coses del passat per exemple  el com vivien i a què jugaven mentre  gaudim de les seves experiències. Anar-hi ens ha fet sentir valorats, estimats i útils. Es crea un ambient de felicitat i  alegria on hem après la importància de la comunicació, el tracte i el tenir respecte per la gent gran.