ESPAI AMPA : COMIAT DEL CURS 2016-2017

Benvolgudes famílies,
un any més ens complau saludar-vos amb el desig que enguany hagi estat un curs ple de sorpreses i bones experiències. Esperem que els que van iniciar P3 hagin gaudit del nou curs i ens acomiadem dels alumnes de 6è amb l’esperança que tinguin molt sort en aquest nou camí que emprendran el proper curs i que recordin l’escola la Riera per sempre.
La Junta de l’Ampa i l’Equip directiu treballem conjuntament per aconseguir una millor escola dia a dia. Aquest objectiu seria impossible sense les comissions que participen en el bon funcionament de l’escola. Volem aprofitar per agrair totes les mestres i famílies que hi formen part i que fan possible construir una Comunitat Educativa més participativa.
La Junta i l’Equip Directiu seguiran treballant el curs que ve per aconseguir una escola de tots i per a tots. Us animem en fer-nos arribar noves propostes i iniciatives per aconseguir-ho.
Feliç Estiu!!

Restem a la vostra disposició,
associacioriera@gmail.com