PUNT D’INTERCANVI DE LLIBRES

User commentsEl Punt d’Intercanvi de llibres és una iniciativa que sorgeix de la necessitat de donar una altra oportunitat als llibres que ens volem desprendre.

Els usuaris poden trobar llibres de temàtica diversa.

Aquests llibres no s’han de tornar obligatòriament sinó que passen a ser propietat de la persona que els agafa. És a dir, que l’usuari té la llibertat per emportar-se els llibres, dipositar-hi llibres i també per tornar-los o no un cop finalitzada la lectura.

L’objectiu és fomentar la lectura i a més reduir els residus gràcies a la reutilització. Pensem que els llibres han de fer la seva funcionalitat al llarg de la seva vida, fent-ne un bon ús.
El Punt d’intercanvi de llibres serà un estant mòbil que està situat a l’entrada principal de la nostra escola i tindrà el mateix horari d’obertura de l’Escola.

Gracies per la vostra col•laboració!