La Festa de la Castanyada!!!

La festa de la  Castanyada es celebra a Catalunya des del final del segle XVIII.

A l’escola la celebrem preparant  danses i  receptes pel berenar.  Aquest  curs  la vam festejar el  passat divendres 30 d’octubre.

Els nens i les nenes van ballar diferents balls relacionats amb la festa i amb la tardor: La Patxinta; El ball de bastons de Badalona; La dansa de la Castanya; El Ball de Cascavells; El sabater; Patatuf; La Gigó; El petit vailet; i la sardana de la Santa Espina. En  el berenar es va poder tastar: Magdalenes de xocolata; Canapès enrotllats; Panellets; Piruletes de galeta; Orelles de pasta; Codonyat; Galetes i Bombons.

castanyada2015 Escola Riera de Ribes from AMPA Escola Riera de Ribes on Vimeo.

La nostra estimada Castanyera ens va tornar a visitar i vam gaudir plegats d’aquesta festa.

Moltes gràcies a  tots i a totes per venir a celebrar-ho amb nosaltres!!!!