UN MERAVELLÓS DIA DE SANT JORDI

El passat dia 23 de abril, al matí, vam celebrar el famós Congrés de Sant Jordi. Van haver-hi diferents conferències fetes per alguns alumnes de l’escola. Vam aprendre molt!!

A la tarda, cada cicle va fer diferents activitats molt divertides i entretingudes i ens ho vam passar molt bé.

Cicle Infantil

Els nens i nenes del cicle infantil, la tarda de Sant Jordi van anar al gimnàs a escoltar i veure un conte musical que es titulava: “El camí de Marwan”. Explicava la història d’un nen que fugia de la Guerra.

Als nens i nenes d’infantil els hi va agradar molt aquest espectacle i van quedar sorpresos.

Primer Cicle

Els alumnes de Primer Cicle vam fer tallers la tarda de Sant Jordi. A l’artista treballàvem amb plastilina: vam fer roses, dracs… En un altre espai, podíem fer punts de llibre de diferents maneres i escriure contes i històries. També podíem sortir fora i fer jocs cooperatius, jugar al sorral… Hi havia un altre taller on podíem representar la llegenda de Sant Jordi de diferents maneres. També vam aprendre danses. Per últim, teníem un espai on podíem llegir i escoltar contes.

Segon cicle

A Segon Cicle, la tarda de Sant Jordi, van fer diferents activitats i jocs en anglès. Van vindre famílies que saben anglès per ajudar-nos. Van explicar contes, van jugar al memory, van treballar cançons en anglès, van aprendre coses sobre països de parla anglesa… We loved it!

Fins l’any que ve!

Alumnes de Primer Cicle.