Les nostres colònies!

Hola famílies!

Els nens i nenes de tercer, vam anar de colònies al poble de Centelles, a la comarca d’Osona. La casa de colònies es deia Mas Banyeres. Vam anar-hi els dies 24, 25 i 26 d’octubre del 2017.

Ara us explicarem com va ser l’arribada. Vam deixar les motxilles al costat d’un sorral, i després ens van presentar els monitors. Una es deia Estep i l’altre es deia Boni. Els dos junts, feien molta gràcia i eren molt amables.

La casa era molt gran i molt bonica. Hi havia un camp de futbol, una discoteca, una granja i uns camps molt grans on poder jugar lliurement. A un costat hi havia el menjador, un pati i una placeta.  Les habitacions estaven molt netes i tenien bany a dins. Es deien Orenga, Espígol i Ginesta.

Després de dinar, vam començar les activitats. Ens vam dividir en dos grups: un es deia Xurrimandurris i l’altre, Xiquiflus. Vam escalar al rocòdrom i també vam fer El bosc del cel i de les fades, que  era un circuit de fusta que estava penjat dels arbres i portàvem un arnés per si quèiem. Al final hi havia una tirolina. El bosc de les fades era un circuit més fàcil, gairebé a la vora del terra. Després de berenar, ens vam trobar amb el Vicente, que era un explorador que necessitava trobar uns fòssils per fer un programa de televisió. El vam ajudar a buscar el mapa i el vam trobar. Al cap d’una estona, vam tenir temps lliure i vam sopar.  Vam agafar les llanternes i vam jugar al joc de les banderes i va ser molt divertit. Finalment, vam anar a dormir.

Ben d’hora al matí ens vam llevar i alguns vam veure la sortida del sol. Vam anar a esmorzar i tot seguit, vam començar les activitats.  Uns vam anar al Bosc del cel i el altres vam fer un circuit amb cars a pedals i tir amb arc. Va ser molt divertit! Teníem molta gana, era l’hora de dinar. Després de dinar i de tenir una estona de temps lliure, vam continuar les activitats. Els Xurrimandurris vam fer cars a pedals i tir amb arc.  Els altres, vam estar al rocòdrom. Vam berenar, va tornar el Vicente i vam anar a buscar els fòssils. Per torns, vam anar pujant a les habitacions a dutxar-nos. Per agrair-nos que havíem trobat els fòssils, el Vicente, ens va muntar un sopar de gala i la discoteca. Abans, però, vam jugar una estona al joc de la sardina. Què bé ens ho vam passar! Molt cansats, vam anar cap al llit.

L’últim dia, ens va costar molt llevar-nos. Vam anar a esmorzar i després d’això els monitors ens van donar uns walkie-talkies i un mapa i havíem de trobar els punts marcats. L’última activitat que vam fer, va ser de supervivència. Ens van ensenyar on trobar aigua al bosc i vam fer cabanes. Més tard, el Vicente i l’Step ens van entregar uns diplomes. Finalment, vam anar a dinar i tot seguit, vam agafar l’autobús de tornada a casa.

Ens ho vam passar molt i molt bé, i ja tenim ganes que siguin les colònies de l’any que ve!.

Els i les alumnes de tercer.