Ens visita en Joan Rioné

El passat divendres, 10 de febrer, vam tenir el privilegi de conèixer al Joan Rioné, editor de Piscina, un petit oceà. Els alumnes de 4t de l’escola participen, juntament amb alumnes d’altres escoles, en la creació del seu proper àlbum: Mapa de ciutats somiades. Aquest àlbum pretén mostrar una reinterpretació de les nostres ciutats a ulls dels infants.

Per mitjà d’aquesta participació es busca, entre d’altres aspectes, acostar els alumnes als llibres i potenciar la lectura. En aquest sentit és molt important la participació de les famílies. Us oferim l’enllaç a la pàgina de la Generalitat “Família i escola“, on hi podreu trobar multitud de propostes, recursos i enllaços per tal de gaudir plegats de la lectura.