A música enregistrem cançons com a professionals!

Aquest any vam preparar les nadales amb una novetat… els alumnes des de 1r fins a 6è les van enregistrar amb un micro a la classe de música, abans del concert!

Va ser tot un repte… no va ser tan fàcil com ens pensàvem. El micro era tan bo que enregistrava qualsevol sorollet que féssim, fins i tot moure un full! Vam haver de fer diferents intents amb cada grup i després amb el programa d’edició, vam acabar d’arreglar algunes cosetes amb l’ajuda del Jordi, el mestre d’anglès que teníem l’any passat a l’escola. Gràcies Jordi!

Tot i que una mica tard i ja us ho he dit a les classes, des d’aquí felicitar-vos a tots pel festival que vau fer, va sortir genial. Sou uns artistes!

Us deixem l’enllaç a un web on hi ha totes les nadales enregistrades. Esperem que us agradi!

Clica aquí: NADALES 2016