Instal·lacions

L’edifici es va finalitzar i estrenar l’any 1992, va ser pensat sense barreres arquitectòniques, cosa que possibilita l’accessibilitat a persones amb discapacitat. Es va inaugurar oficialment l’any 1994.

L’Escola disposa de:

• Vint-i-set  aules ordinàries (dotades totes amb PDI),
  • Dues aules d’informàtica
  • Una aula de música
  • Dues aules d’educació especial
  • Una aula SIEI
  • Una aula SIAL
  • Una sala de fisioteràpia
  • Una sala de psicomotricitat
  • Una biblioteca
  • Una sala polivalent
  • Un laboratori que també és aula de plàstica
  • Una sala rodona multifuncions
  • Lavabos a cada planta
  • Tres patis:
    • Un per P3 i P4 amb un sorral, pissarra mural i jocs infantils
    • Un altre per  P5 i Cicle Inicial, amb les mateixes característiques que l’anterior i amb lavabos.
    • Un de més ampli i amb pista per Cicle Mitjà i Cicle Superior on hi ha lavabos i vestidors.
  • Un edifici annex on està el menjador d’alumnes i mestres, dues aules de religió i  una ludoteca.

A nivell de gestió i funcionament del centre hi ha el despatx de direcció, el despatx d’administració, la sala de mestres i la consergeria. A més a més, disposa d’una sala per l’AFA i un espai per l’EAP.