TROBADA DE BENVINGUDA PER LES FAMÍLIES DE P3

El dijous 7 de setembre a les 11:00h us esperem a totes les famílies (pare, mare i alumne/a) de P3 al pati d’Infantil, NO HI FALTEU!!

Aquest dia ja podeu portar el material que necessitarem que es quedi a l’escola:
– Una bossa de roba, amb una muda de recanvi ( calcetes o calçotets, mitjons, pantalons, samarreta i bambes, tot marcat amb el nom del nen/a), un parell de mitjons antilliscants i una tovallola petita amb una beta i el nom.
– 2 paquets grans de tovalloletes humides
– 2 capses de mocadors de paper

És molt important, per l’ordre de la classe que tot el que portin vagi marcat amb el seu nom i que les peces de roba que s’hagin de penjar portin la beta per fer-ho.

Us hi esperem!!

Moltes gràcies,