Oficis 2ª part

Avui ens han visitat a l’escola dues mares que són mestres. Ens han explicat força coses de la seva feina, així com els canvis que hi ha hagut al llarg de la història de  l’educació.

La primera mestra ens ha explicat que en la seva escola hi ha alumnes amb diferents necessitats educatives i que hi treballen diferents professionals, com ara: mestres, logopedes, psicòlegs… i ens ha explicat les eines que fan servir amb els seus alumnes per comunicar-se. La segona mestra ens ha fet un recorregut per la història de la professió i ens ha mostrat alguns dels llibres que feia servir quan ella era estudiant.

Agraïm la col.laboració a la Sílvia i a la Maribel.

Gràcies pel vostre entusiasme!!!

“Els mestres i els alumnes caminen junts per aprendre plegats.”