Dia de l’Educació Física al Carrer -DEFC-

El passat dimecres 17 d’abril es va celebrar el Dia de l’Educació Física al Carrer. Un dia que serveix per fer ressò de la importància de l’educació física en el desenvolupament integral de l’alumnat. En aquesta web trobareu més informació.

Des de l’escola aquest curs ens hem volgut sumar a reivindicar aquest dia, ho hem fet durant les hores d’educació física de la setmana, deixant les instal·lacions esportives del centre i sortint al carrer a fer classe. L’alumnat de CI han fet jocs als voltants del Santuari de la MD de la Serra, a CM han fet una sessió de salt de corda a la Plaça de Sant Francesc, i els grans de l’escola han sortit a caminar, fent una ruta pels camins i corriols del voltant del poble.

Clicant a sobre de la següent imatge podreu veure una foto de cada grup en l’entorn on van fer aquesta classe d’EF.