CANTATA “La bruixa Maduixa i el bruixot Pebrot”

Avui divendres 19 d’abril els alumnes d’educació infantil de l’escola han presentat la cantata “La bruixa Maduixa i el bruixot Pebrot”amb cançons populars arranjades per David Martell al Casal Montblanquí.

Ha estat un dia bonic. Gaudir d’un concert en directe, fer música i compartir-la ens integra al grup i ens aporta molt en molts aspectes. Moltes felicitats cantants, heu estat brillants!

Cal fer una menció especial als alumnes de sisè que han dut a terme la part teatral. Ells han estat l’Ona, l’Oriol, la Shaida, la Pastora, la Naia i en Roc. Moltes gràcies!

Aquí us deixem un petit recull d’imatges del moment musical!

Agraïments:

A l’ajuntament de Montblanc per la cessió de la sala.

A la brigada i al conserge per la seva ajuda.

A tot l’equip docent per la tasca realitzada.

A l’alumnat de l’escola per la feina feta.

I a les famílies per l’assistència i col·laboració.