Xerrada de dones científiques

El dimecres 8 de març a la tarda els alumnes de 6è vam anar al gimnàs per escoltar una xerrada de la Dra. Mònica Bulló, mare d’un alumne de 6è. Quan vam baixar, la Mònica ens va fer assentar als bancs o al terra. Ella ens va parlar de dones que havien fet invents o descobriments i no se’ls havia reconegut en el seu moment.

Després vam fer uns experiments. En el primer vam agafar uns tubs amb diferents continguts per veure si flotaven o no. En el segon ens van donar un paper a cada grup de quatre persones per fer que volés o que anés el més lluny possible. Finalment vam fer un submarí amb globus dins d’una ampolla d’aigua, si premies les parets de l’ampolla pujava la pressió i baixaven els globus perquè s’omplien d’aigua.

La xerrada va ser molt interesant i la Mònica molt simpàtica.

Si voleu veure imatges cliqueu aquest enllaç

Article escrit per Ricardo Sánchez i Jordi Sabaté