Menjador escolar

Menjador

El menjador de la nostra escola el gestiona el Consell Comarcal d’Osona. L’empresa que ens ofereix el servei de menjador és 7 i Tria que cuina el menjar dels i les nostres alumnes a les nostres instal·lacions.

Podeu consultar els menús de cada trimestre en el següent enllaç:

7 i Tria

Hi ha tres modalitats d’usuaris: usuaris fixes (de 4 a 5 dies); usuari fixe discontinu (3 dies fixes); esporàdic. En el següent enllaç podeu descarregar els formularis per fer ús del servei. En aquest fornulari s’ha d’introdruir el número de compte, només s’ha d’omplir una vegada i retornar-lo a l’escola. El dia que el vostre fill/a hagi de fer ús del servei de menjador ho podeu escriure a l’agenda o dir-ho al tutor/a i l’empresa que gestiona el servei us cobrarà els dies que els nens/es s’han quedat a menjar a final de mes.